Valborg

Vi laddade som fan på fredagen, men hittade egentligen ingen riktig fest xD
Förfest lyckades vi hitta, som var riktigt skojsig till på köpet. Men dom drog ner på krogen så me und Jimmie letade vidare, men hamnade efter många om och men på krogen. I några minuter.. Sen gick vi hem istället xD

Well, natten var awesome iallfall! Kring 6 somnade jag bigtime.

Igår var det väl också tänkt att bli festish, men vi drog en hemmakväll istället. Tidigare på dagen frågade Jimmie om vi skulle gå och kolla på Iron man 2, så vi bokade biljetter och sådär. Sen berättade jag att jag inte hade sett 1:an ännu, så då blev det världens fart med nedladdning av den och försöka se klart den innan bion började halv 7.

Båda filmerna var nicebajs! Det är ju så jäkla härligt att se på bio också. Jag vet dock inte om jag skulle våga se en rysare på bio, det blir ju så jäääääkla läskigt då. Vet att me und Julle såg någon rysare på bio en gång för länge sen, men då satt jag mest och höll för ögonen och mesade of doom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0