Studenten..

..är avklarad :D

Ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen, internet är en bristvara här xD + att Jimmie har snott min dator nu när hans är knep. Men idag så är Jimmie i lägenheten och Mia i sundsvall så jag har hur mycket datatid som helst.

I torsdags anlände mutter, putter, lillebror, mormor, zibbe och gosen. Me was so happy! Hela helgen har varit underbar, har kunnat umgås med dem hela tiden, när som helst och var som helst. Gosen fick sova i mitt och Jimmies rum, har verkligen saknat att ha en kissemisse.

På fredagen var det studenten, jag klev upp ca 05.00 efter att ha "sovit" med lockrullgrejs i håret. Det var verkligen döden! Väckte Mia vid 6, lånade huvudnyckeln och väckte tha family med en godmorgon sång och snodde Zibbe. Haha, vilken morgon det var alltså <3
Hela studentgrejen var rätt trist, kände som sagt inte klassen jag tog studenten med så var rätt glad när det väl var över och vi kunde åka tillbaka till vandrarhemmet för att äta tårta.

Så här såg min snygga outfit ut! Ni ser väl hur imponerad Triss är ;D

 

Här stod vi i traktorkö och väntade på att få kliva av flaket.

 

Tar emot slutbetygen, titta nog så ser ni korta jag som var den enda utan studenmössa.

 

Utanför kyrkan och får en massa saker, rosa ramset, blommor, leopardgossedjuret, och pengar från tha family. Blommor, pengar, halsband och en studentplanch av mormor och en jättefin studendocka (den vita på bilden) av Mia och Jimmie :)

Bilden säger väl allt, me happy!

 

Väntar fortfarande på bilderna från tha family, hoppas på att de fick med någon på me und Jimmie som var så fin i sin nya kavaj <3


Kommentarer
Postat av: julia

grattis till studenten! :D shit vad fin du är i lockigt hår och allt :) detta känns ju lite fattigt att säga som en kommentar till ett blogginlägg, men det får vara. hoppas nu ni får ett jävligt bra liv i USA, och lycka till med giftermålet :) jag har kvar bilder på oss och du har verkligen betytt asmycket i mitt liv. tiden för oss kanske är slut, men jag kommer alltid minnas dig med massor av glädje. du har varit en stor inspirationskälla i mitt liv. ha det nu jävligt bra där borta!! KRAMAR! <3<3<3 hälsningar rånejulia. :) :*

2010-06-11 @ 15:04:38
URL: http://keeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0