Förberedelser på hög nivå!

Igår började tvättandet och nu är det snart klart :D Har troligtvis bara en maskin kvar att köra med kläder som skall tas med till USA! Triss har varit och hjälpt mig i tvättstugan idag så det har inte blivit särskilt mycket gjort på den fronten men senare när Mia eller Jimmie kommer tillbaka så blir det ett sista ryck.

Är som sagt hundvakt idag, så vi har varit ute på lite promenader och efter det så var det dags för ett bad! Det är så mycket smust som fastnar från moss/gräsmattan här utanför så vi tog en sväng ner till badkaret och gjorde något åt saken. Som tur är så gillar hon vatten så det gick riktigt snabbt och smidigt. Men självklart så lyckades jag tappa munstycket på något sätt så jag var lika blöt som henne efteråt.

Det finns inte särskilt mycket att göra här när man är själv så nu tänkte jag ge mig på den baotatråkiga uppgiften att få bort nagellimmet från lösnaglarna som fortfarande sitter kvar. Måste ju vara lite fin till helgen iallfall. Jag drar till Luleå på torsdag nämligen och kommer tillbaka hit igen på lördag. Det är morfars begravning på fredag. Det blir en riktig gråtresa, först begravning och dagen efter säga hejdå till tha family och inte ha en aning om när vi kommer att träffas igen.

Kommentarer
Postat av: emma

Oh shit... jag insér mer och mer. Det är ett stort steg du tar i livet kela!

2010-05-24 @ 22:06:19
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0