Wow

Ojoj, nu var det länge sedan något skrevs här.
Det har hänt en massa sedan sist, mestadels roliga grejer såklart!

Just nu sitter jag på skolan, har precis skrivit ut alla papper till skolmästerskapet. Vi har specveckor atm så jag har lektioner med 3:orna hela tiden och bankar på döda hästben. (Tappsko kurs)

På fredag 06.15 drar jag till Luleå över helgen. Det är dags att träffa mutter och putter och även dra ihop till släktfika. Det är förmodligen sista gången på läääänge som jag träffar vissa av mina släktingar så det kändes lika bra att dra ihop alla på en gång. Men jag kommer att dra hem nån gång till för att träffa tha family. + att de kommer till härnta i maj någongång för att fira studenten und shit.

Lägenheten håller på att tömmas på möbler und stuff, så är det någon som känner för att fynda är det bara att höra av sig. Böcker, möbler och kläder för det mesta. Sen har väl Jimmie en massa musikprylar också som ska säljas så.

Nu ska jag gå och ta mig ett snack med lärarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0