Tisdag

KLAR! Nu är jag färdig med religionsuppgiften, har suttit med den sen 18.00 så det var banne mig på tiden. Och jag klarade det med 20 minuter tillgodo, deadline är 00.00.
Okej, att göra uppgifter i sista minuten är inte det bästa men det är bara så jag klarar av det, annars ligger motivationen på noll. Tror till och med att jag skrev min projektrapport på en dag och historierapporten på estet slängde jag ihop efter skolan samtidigt som jag bakade morotskaka.

Ja gud ändå, följ inte mina metoder!

Annars så har det inte hänt så mycket idag.
Jag var ner på stan en sväng för att köpa nya bandage till Triss, tvättade och la om, bokade tid hos veterinären and so on. Så på fredag drar me und Jens ut på äventyr! Haha, vi drar iväg till veterinären iallfall, men vem vet om det blir ett äventyr ;)

Nu är det sängen som gäller, har en massa läxor som måste göras imorgon också.

Kommentarer
Postat av: emma

haha duktigt, både rapporten och min kommentar innan tolv!^^ dock går det bra att kommentera i min blogg preciiiis när du vill!

Mat is tha SHIT (in a good way...)

2010-03-03 @ 00:05:25
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0