Tisdag

Long time no see.

Jag hinner inte med allting just nu.
Det är läxor all over the place. Jag har kurser som ska vara klara vecka 20 som inte har ordnats upp så det vette fan hur dom ska hinnas med. Det är vindrensning och flyttpackning. Det ska försöka klämmas in jobb. Och det är hästskötarexamen 14 april som jag kommer kugga så hårt på.

Och jag försöker verkligen styra upp saker, ha en plan. Men det failar också, allting bara failar. Och då börjar jag undvika saker, skippar läxorna och läser en bok istället. Skippar att dra och jobba för att se en film istället.

Och nu är det så lite tid kvar.

Det vore så jääävla skönt att hoppa av skolan just nu.
Slippa alla läxor och kunna jobba ihop lite pengar istället till flytten. Men samtidigt så är det ju sååå nära, 21 maj är det studenten. Och det känns som att hästskötarexamen sabbar allt, den ger massa ångest även fast jag redan vet att jag inte kommer klara det. Dumt att tänka så kanske, men jag tog mig verkligen vatten över huvudet när det bestämdes att jag skulle testa iallfall.

Jag hinner inte med att både plugga till bra betyg och försöka klara hästskötarexamen.

Så det är bigtime fail just nu. Allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0