Nya planer

Ojojoj, det blir minsann ingen städning idag....
DET BLIR BIO ISTÄLLET! Yeah, Me, Jimmie, Menos, Jens och Lena ska gå och se Alice i underlandet. Awesome, me und Jimmie kom fram till att vi har faktiskt aldrig varit på bio tillsammans tidigare så idag blir första gången <3

Har precis gjort klart läxan om fosfor, av alla möjliga grejer lärarna kan ge läxor i så måste jag skriva om fosfor, whats up with that? Hursomhelt så ser det lite bättre ut på läxfronten just nu, har varit långledig i och med att 3:orna är på klassresa och det egentligen är friluftsdag idag så det har inte trillat in några nya på ett tag. Men imorgon ska jag faktiskt iväg till skolan, måste redovisa och lämna in lite grejer + hämta stallkläderna. Det är ju faktiskt sportlov nästa vecka! Jag har praktik på ridskolan då så igårkväll blev det paniktankar bigtime eftersom att jag hade glömt bort att det faktiskt är skola imorgon. Trodde att jag skulle bli utan stallkläderna.

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok och vila ett tag innan bio. Gissa vilken bok? KRETSLOPP! Det är så illa att jag inte har tid att chilla med en bra bok utan all lästid går ut på att läsa i läxböcker för att klara av att göra alla uppgifter. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0