Lördag

In tha jämtöavan!
Igår så kom jag fram vid halv 5 och det första som händer när jag kliver av bussen är att träffa en gammal klasskompis. Nicebajs att känna igen massa ppl och hitta överallt till alla affärer und stuff! Hela familjen mötte mig så traskade vi på stan en sväng och mutter und putter sponsrade mig med en grej som ni får se om en vecka typ :D

Därefter var det dags för middag på österns pärla, följt av handling och efterätt hemma i torpet. Jag var så mätt att det gjorde ont alltså. Och idag är det släktfika och sedan fläskfile med potatisgratäng till middag. Har förvarnat Jimmie om att han kommer måste sno en pulka för att hämta mig från bussen imorn, kommer att rulla fram annars och det går ju inte så bra i uppförsbackar ;)

Tar iaf 09.00 bussen imorn för att slippa alla byten igen och för att komma hem lite tidigare. Inget roligt alls att vara borta från min immiedean <3

Har lagt fram kameran nu så ikväll kanske det bjuds på lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0