Blä

Började städa, röjde upp på diskbänken och samlade ihop massa skräp.
Men sen insåg jag att det kommer ändå se ut som en svinstia här igen när jag kommer tillbaka på söndag så jag la ner. Ibland så känns det bara så jävla lönlöst att anstränga sig för att hålla det fint, det är ju ända folk här hela tiden och inte fan plockar dom upp eller diskar efter sig.

Blä, stor diss åt städning.

Och det är illa, jag mår fysiskt dåligt när det ser ut såhär. Det är som att gå runt med en knut i magen hela tiden, att konstant tänka när man ska hinna städa och när man ska hinna diska upp allting. Att sitta i vardagsrummet och försöka koncentrera sig på annat när man hela tiden ser i ögonvrån hur jävligt det ser ut och vet att det är hundra resor värre i köket.

Jag pallar inte.



Allting är jävligt stressigt just nu, så ni får ursäkta mitt konstant dåliga humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0