Updatex3

24 frågor kvar nu! Shit pommes, har suttit med det här i flera timmar nu så snart är jag expert ;D Då är det bara att fråga på om det naturliga urvalet, genotyper, fenotyper osvosvosv. Haha, har läst igenom boken både baklänges och framlänges under de här timmarna för svaren till frågorna som jag ska besvara står inte i samma ordning i boken som på pappret. Och när jag inte orkar leta är det google som gäller istället xD

Har en liten paus nu, stannade upp ett tag i skrivandet och insåg att jag inte har ätit något idag så nu blir det lite mat och house innan jag fortsätter med de sista frågorna. Ska försöka gå och lägga mig mellan 12-1 så jag hoppas att allting blir klart tills dess så kan jag ta itu med hästkunskapsläxorna imorgon.

Sedan när allt är klart och jag slipper ha dåligt samvete för ogjorda läxor kanske det blir lite städning xD Plötsligt händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0