update

Okej, ursäkta föregående übernegativa inlägg xD
Var alldeles för trött för att uttala mig om någonting alls vid det tillfället, men nu är jag fit for fight! Haha, kom på att jag har lovat Jimmies mamma att använda hudvårdsprodukterna som jag fick av henne i julklapp (märket som hon har börjat sälja för som vi var på visning för :) varje dag, så det var bara att pallra sig in i badrummet och efter skrubben och fuktlotionen och en massa kallt vatten som blaskades i ansiktet blev jag hyfsat pigg faktiskt ;D

TimeWise® 3-in-1 Cleanser normal/dry skin. Denna krämiga rengöring för nomal till torr hy, gör att huden känns ren, fräsch och återfuktad. Samtidigt som den rengör, exfolierar och fräschar upp i ett enda steg, påbörjas en åldersförebyggande process med en fräschare och mer välmående hy som resultat.

TimeWise® Age-Fighting Moisturizer normal/dry. Minskar synliga tecken på hudens åldrande för ett ungdomligare utseende. Denna formula är fuktighetsbevarande, åldersförebyggande och innehåller nästa generations antioxidanter som skyddar huden mot att åldras i förtid. Denna rika och fuktighetsbevarande moisturizer, förstärker hudens egen förmåga att bibehålla fukt och motverkar fuktförlust, vilket resulterar i en mjuk och smidig hy.

http://www.marykay.se/ <-- Bild och text

Blev lite smygreklam här nu men jag är sjukt impad!

Fick till slut av mig morgonrocken också, så nu blir det ekologiläsning på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0