Update

Chillar biff på skolan i väntan på att bussen skall gå.
Det blev en hel del teoretiska lektioner idag ändå, klippa hästar i stallet och lite genomgång om hur man kollar puls och andning. Kallt! Ska dock bli skoj på onsdag då det är ridning som gäller!

Är inte dödstrött för en gångs skull, kanske är havregrynsgröten som är räddningen? ;D Eller att jag faktiskt åt hyfsat på lunchen, det är så äcklig mat här så det är svårt att pressa i sig något. Ska till skolsköterskan på torsdag efter klagomål från rektorn som tyckte att jag "såg liten ut", menar what? Hursomhelst så ska jag dra dit för att besvisa att min vikt är normal med min längd and thats it.

Sitter och funderar på vad jag ska göra för middag, funderar på pasta och tomatsås. Vi har ju faktiskt vitlök hemma och det har jag inte ätit på år och dar känns det som. Ska dra en sväng till lidl på hemvägen och kolla om det finns något billigt och bra där, någon som vet om dom har kattmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0