Torsdag

Är så äckligt trött!
Gick och la mig vid 12 igår, somnade vid 1.
Jimmie klev upp vid 7 men jag fortsatte sova vidare, vaknade halv 9 av att det högg till i ena sidan av magen, fick Jimmie att värma kudden. Det gick över som tur var, vette sjuttsiken vad det är, har börjat få så ofta nu.

Well, var fortfarande baotatrött så la mig i sängen och läste kalle anka, sov en timma och nu sitter jag här. Fortfarande äckligt trött.

Ska sätta mig i soffan och försöka läsa lite ekologi, iförd Jimmies baotamorgonrock och mina softtofflor <3 Känns onödigt att klä på sig idag för inte sjuttsiken tänker jag gå ut i den här kylan.

Kommentarer
Postat av: jens

Kanske är en njure som bråkar? typ dina matvanor eller nåt?

2010-01-07 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0