Tisdag

Igår efter skolan drog me und William hem till Maois för att äta palt! Det var baotagott men paltkoman efteråt var inte att leka med. Både me und Mao låg däckade i varsin soffa medans vi såg film och det var en riktig plåga att kliva upp för att gå hem. Men lätt värt det! William tyckte iallfall att det var skojsigt med en långpromenad, inte lika roligt för mig, att gå ut med den hunden är som ett fyspass.

Imorse drog William ut på långpromenad igen, men med Menos denna gång. Jag klev upp när jag hörde att William började morra (!), kom ut i vardagsrummet men ingen var där. Knasig vovve, så jag började klä på mig för att dra ut med honom en sväng men då kommer Menos och säger att han precis var på G ut med honom. Så jag fick baotanice sovmorgon : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0