Söndag

Well, sista dagen på lovet.
Och vad spenderas den till? Läxor såklart!

Min plan var ju att göra bort alla läxor under lovet men icke sa nicke. Men jag är iallfall alldeles strax klar med ekologikursen, har paus nu men planen är att kunna lämna in uppgifterna imorgon. Eller iallfall få tag i snubben som är min handledare och fråga han om kvävets kretslopp och sedan lämna in det. Problemet är att jag kommer inte alls ihåg hur han ser ut så jag hoppas att min klass har växt och djurliv imorgon så hänger jag med dom dit för dom har han som lärare.

Förövrigt så blir det en mjukstart för mig, har som vanligt bara ridning på måndagar. Fast måste ändå springa runt och prata med massa lärare för att få reda på hur mitt schema kommer att se ut nu och vilka självläsar kurser jag kan få köra igång med på direkten.

Tänkte även försöka hitta ett navelsmycke imorgon om det finns på någon av smyckesbutikerna. Otroligt slekt med pengar just nu men jag vägrar låta piercingen växa igen för det gjorde så förbannat ont att göra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0