Söndag

Godmorgon!



Har precis kommit in efter en mysig morgonpromenad med William <3 Måste ta mig ett snack med någon som har hund och höra om det finns några bra hundpromenadställen. Just nu så traskar vi bara omkring planlöst runt husen och det är ju inte så skoj. Brukar svänga in bakom Almia på tillbakavägen så får han gå på långlina och klättra och busa lite i snöhögarna. Finns det ingen skogspromenad här i närheten?

Funderar på att göra gröt till frukost, det brukar ju mätta ett bra tag. På senaste tiden känns det som att jag har varit hungrig hela tiden. Äter för dåliga grejer antar jag. Mannagrynsgröt är ju gooodast, men havregrynsgröt kanske är bättre? Hum, ska kolla upp vad vi har för grejer hemma.

Idag blir det någon slags pluggdag, vaknade upp lite halvt panikslagen efter en dröm om att jag kom till skolan och det var ett prov som jag helt hade glömt bort. Började tänka efter och insåg att jag faktiskt har ett prov imorgon som jag helt glömt bort! + en inlämningsuppgift. Yesbox, måste börja använda min kalender. Eller sätta upp post it lappar över hela lägenheten.


Kommentarer
Postat av: jens

Jag som har hund ibland kan säga att om du går upp mot högslätten, sen går du mellan högslätten stadion och militären så kan du bara gå på den vägen som går förbi lite skjutbanor, sen går de neråt en bra bit, sen en jättebacke (bra för hundar) och sen där uppe tar du till vääänster när vägen delar sig. sen går du bara vägen hela tiden så kommer du fram vid myrans flygfält. följ bara vägen så kommer du fram vid landgrenskolans fotbollsplan och är hemma igen ^^

2010-01-18 @ 02:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0