Piercing!

Någon som har ett piercingsmycke för naveln till övers?

Igår rullade det plötsligt ut en piercingkula på badrumsgolvet.
Jag fattade ingenting för det såg ut som att den har rullat ut från en klädhög, så jag gick och frågade Jimmie om det var hans men icke sa nicke, kollade i min smyckespåse men ingenting saknades.

Imorse vaknade jag upp och skulle rätta till piercingen som vanligt, tomt! Tur att det bara var en läkestav annars hade det blivit trist. Fick lite panik först och tänkte att det redan hade växt igen men prövade att sätta igenom en ring och det funkade finfint. Dock så kan jag inte ha den i då jag har så äckligt tunt med hud över från den gången det blev infekterat och den växte ut litegrann.

Samtalet med pablo var lite skojsigt, fick telefonen från jimmie;
Jag: Har du piercing i naveln?

Haha, inget hej eller någonting, synd för mig så hade hon inte det så nu måste jag fråga runt om det är någon annan som har ett smycke till övers. Finns det inget ställe i härnösand där man kan köpa ett nytt smycke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0