Onsdag

Vi dygnade som sagt igår.
Var på sminkvisning som var baotarolig tillsammans med Emma och Madde, lite missöden lite då och då, men sjukt skoj :) Kom hem vid halv 9 och upptäckte en baotatrött Jimmie som bara hade väntat på mig så att vi kunde gå och lägga oss <3

Sömn is tha shit! Men eftersom vi gick och la oss så pass tidigt så vaknade vi kring halv 5 i morse, låg och drog oss i sängen ett tag för det var ju så sjukt tidigt men vid 6 steg vi upp iallfall. Jimmie kokade ägg och jag åt scones så det blev en rätt bra start på dagen. Vi kollade de nya scrubs avsnitten som suger lite halvt när inte JD är med och frös ihjäl i våran überkalla lägenhet.

Efter det fanns det inte så mycket och göra när det var så tidigt, så jag gick och la mig i sängen igen för att läsa, blev baotatrött men höll mig vaken tills 11 kanske, somnade men vaknade 20 min senare av att Jimmie klampar in. Jag med mitt väckmigförhelveteintenärjagskasova!-humör blev inte särskilt glad över det men pallrade mig upp till sist.

Flummade framför datorn, såg första mumien filmen och hipsvips var klockan 3-4 så vi bestämde oss för att sova en timme. Som blev 2 timmar.. Pälsade på mig och drog iväg för att handla.

Så kvällen har bestått av kräftor till middag, vi kom på att vi hade 2 förpackningar kvar i frysen sen alla kräftskivor und shit, medans vi kollade en till mumien film och till den tredje och sista äckelpäckel filmen blev det chips och dip :) Kupevärmaren var självklart på så jag behövde bara frysa litegrann när jag hade dragit på mig långkallingar och tjocksockar ^^

Myspys kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0