Nyår

Det var skojsigt igår, i think.

Jag fick min kyss vid tolvslaget iallfall med fin utsikt över alla fyrverkerier! Tände tomtebloss på cigaretten och hade det allmänt mys.

Efter första festen var vi på G hem vid 3 men då gick vi förbi Jens istället som också hade fest där det var ännu mera roligt folk, hamnade i en källare med Moss och pratade en massa, bigtime trevligt! Fick smaka mintu för första gången och skratta med massa ppl.

Lyckad kväll helt enkelt :) Vi hade sagostund också innan vi gick hemifrån tillsammans med Menos och Tobbe, ser fram emot att få se filmerna från det. Jag var Husmus, pannkaka, unge, varg osv, sjukt underhållande iallfall!

Mutter och putter ringde första gången vid halv 4 men då sov vi fortfarande, andra gången vid halv 7 men då sov vi fortfarande, till slut klev vi upp vid 8 iallfall och nu är klockan helt plötsligt 12 och jag är tröttish igen. Bigtime bakis men lite pommes och piggelin fixade det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0