Måndag

Klev upp baotatidigt (kvart i 12) och upptäckte att lillebror var borta O_O
Han måste ha tagit en tidigare buss för vad jag visste så skulle han ta 13.00 bussen och eftersom att jag skulle på sminkvisningen så tänkte jag hinna säga hejdå först men icke sa nicke :(

Well, sminkvisningen blev inte av för snökaoset, så den blir imorgon klockan 18.00 istället och då hoppas vi på bättre väder så att alla tar sig dit.

Läget här hemma är lite halvt olidligt just nu, två katter som löper (säger man så? är überkåta iallfall) och vrålar dagarna igenom. Sen så ryker dom ihop med Alfons som inte fattar nånting. Ja jösses, hoppas att det går över snart.

Idag blir det städning och kanske handling som gäller för imorgon tänkte jag börja ta itu med alla läxor. Känns som att det kanske är dags med tanke på att skolan börjar om en vecka och jag har ton av grejer att göra. Får skylla mig själv helt enkelt som inte tagit itu med det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0