Måndag

Godmorgon!
Klockan 6 i morse var det dags igen, varför går det inte att sova tills väckarklockan ringer? Menmen, har iallafall hunnit med att äta frukost; Havregrynsgröt med äppelmos och en knäckebrödsmacka! Baotagott.

Idag hoppas jag på att alla lektionerna är teoretiska för det är så sjukt kallt ute i stallet och ridhuset. Har en uppgift som ska gås igenom idag som inte är färdig än så det blir hårdpluggande på lunchen. Måste försöka skriva en projektplan också så att det blir gjort nån gång. Det blir nog bra det här : )

Efter skolan ska jag försöka snika till mig en tvättid, Menos råkade dra in lite kattkiss igår från ett annat ställe och la kläderna på min väska och de nytvättade sängkläderna så det är inte användbara atm xD Det blir en icakasse till skolan idag! Haha, borde verkligen skaffa en ny fin väska, min nuvarande är så tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0