Lista

Haha, måste bara göra den här listan. Lånade den från Lee och när jag läste igenom hennes svar tänkte jag på alla sjuka svar det kunde bli för mig. xD

50 frågor om dig och din pojkvän.

Du är tillsammans med?- Jimmie Dean Davis

Och varför det? - För att han är så rätt för mig!

Har han fått något smeknamn av dig? - Immiedean, började jag kalla honom i 6an?

När blev ni tillsammans? - 9 april 2009

Hur träffades ni? - Första gången var i Råneå när hans klass från kvarnå kom för att ha språklektioner på våran skola, eller det var rättare sagt första gången jag såg honom. Första gången jag träffade honom på riktigt satt han helt plötsligt hemma hos mina kusiner på Porsön där han visste att jag var och frågade om jag skulle med ut och skejta. Typ xD Och sist men inte minst, efter 4 års ickekontakt hoppade jag av bussen i härnösand, såg honom igen, dog litegrann och hittade lyckan.

Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Inte första gången för hundra år sen men självklart gjorde vi det denna gång.

Hur gammal är han? - 19

Älskar du honom? - <3<3<3<3

Har du slagit honom? -  Lätt, piskkrig är vardagsmat för oss ;)

Har du roligt med honom? - Han är knas så det är klart!

Skulle du kunna bo med honom? - Det gör jag redan.

Beskriv honom med tre ord? - Knasig, nööörd och bäst!

Har du gjort ett sugmärke på honom? - Tror faktiskt inte det.

Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills det inte är menat att vara längre, förhoppningsvis sker det när någon utav oss droppar ner död en vacker dag ;)

Får han dig att skratta? - Haha, jag tror att jag har skrattat mer än vad jag har pratat sen vi träffades :p

Säg ETT ord hur du känner för honom? - überkärlek

Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Gudarnes, allt möjligt, mest komedier men han älskar att slå igång en rysare bara för att kunna skrämma skiten ur mig under tidens.

Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Nej, jag får bara en våldsam lust att kasta mig över honom och pussa på honom tills han tigger om nåd. Räknas det eller?

Vad är det finaste du fått av honom? - Lycka

Har ni samma humor? - Haha, bigtime no och bigtime yes!

Planerar ni framtiden ihop? - Mjao <3

Skulle han bli en bra pappa? - Well, om jag ska ploppa ut en unge så har han inte mycket till val än att vara det ;D

Vad gör han när han inte är med dig? -  Sitter vid datorn, umgås med grabbs, är i skolan?

Är du svartsjuk på andra tjejer? - Ibland, man är väl ingen stålkvinna heller xD

Har ni bråkat nångång? - Såklart

Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nixpix

Skulle du kunna vara otrogen? - Hur skulle jag kunna det när han är det bästa jag vet?

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 4 år? Haha, okej när vi har varit tsms så är det väl en vecka kanske, när jag var i Luleå och jobbade i somras. Mkt plågsamt måste jag erkänna, men det var dubbelt så skönt att få komma hem då + att jag faktiskt flyttade hit då.

Har ni samma åsikter om saker? - Oftast inte, men plötsligt händer det ;)

Vem håller i fjärrkontrollen? - Den som sitter närmast? Haha, nä men vi kollar aldrig på tv.

Går ni ut ofta? - På helgerna ja, men veckorna och speciellt på vintern blir det mycket filmtittande istället.

Har ni samma musiksmak? - Nixpix, eller jag gillar det mesta som han lyssnar på men han ogillar det jag lyssnar på :p

Är hans familj trevlig? - Ja! Hans mamma is tha shit : )

Är han romantisk? - På sitt egna sätt är han det <3

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja, det är han som puttar ut mig ur sängen när jag har för hög frånvaro på skolan och tvingar mig att åka dit xD

Har han någon fobi? - Spindlar? Haha, nä jag vet inte riktigt.

Gillar han sport? - Det tvivlar jag lite halvt på.

Är han en djurvän? - Såklart, 3 katter och en hund säger väl någonting : ) + alla dammråttor som vi hushåller!

Kan han sjunga? - Ja!

Spelar han nått instrument? - Yesbox, allt känns det som ^^

Kan han laga mat? - Jora, han föredrar bara att jag gör det istället. Slöisen ;) Men vi brukar teama, jag vispar ihop pulvermoset och han värmer fiskbullarna! Haha

Är han envis? - Som en åsna : )

Tycker han om att resa? - Yesbox, bigtime! Fast helst så vill han nog stanna kvar dit han reser ;p

Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Han frågade en grej på ett sätt som lät väldigt roligt igårkväll xD

Vad var det senaste han sade till dig? Well, han har inte vaknat ännu så det var väl grymtningen när jag hoppade över honom för ett tag sen för att kliva upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0