Torsdag

Hemma idag också, magvärken är borta men huvudvärken består.

Imorse när jag drog ut med William på morgonpromenad så mötte vi kvinnan som bor under oss och hennes hund ronja. William drog igång med skällandet som vanligt men hon visade lite tips och så fick dom busa lösa inne på gården ett tag. Jag frågade om vi kunde gå ut tillsammans nångång för att William skulle få lite träning med andra hundar + för att få lite tips. Så det slutade med att vi gick ut på en gång!

Det blev en rätt lång promenad med många hundmöten. Mycket träning, man såg riktigt när William började tänka till, så det var en mycket lärorik promenix. Fotgåendet börjar bli bättre tack vare Madde! och det märktes en hel del. Vi provade även att byta hund ett tag så hon gick med William och jag fick ta Ronja. Det var som att vara i himmelriket för en stund, hon lunkade på och vid minsta tryck från kopplet stannde hon <3 Haha, vilken upplevelse alltså.

Imorgon klockan 11 bär det iväg igen, då ska vi försöka leta upp tennisplanen som alla pratar om och släppa dem lösa där och träna efteråt. Skojsigt!

Var på bibblo idag en sväng för att låna lite hundböcker men det visade sig att jag har lånestopp pga bigtime skuld så jag satte mig med en bok för att bläddra litegranna men det slutade med att jag fastnade och läste ut hela boken istället utan att egentligen märka det xD Den var ju så intressant! Ska försöka gå imorgon också och läsa en annan av böckerna. Det står ju så sjukt mycket tips i dem.

Kommentarer
Postat av: emma

Vad är det?;O vad har jag missat?;o

2010-02-14 @ 14:50:45
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0