Tisdag

Jag är helt jävla slut!
Shitpommes, och jag som skulle göra läxor ikväll, får försöka få lite avklarat imorgon på skolan istället. Nu håller vi alla tummarna för att väckarklockan faktiskt väcker mig den här gången.

Har varit ut på långpromenad med William, först en baotalång runda i skogen och i slutet blev det bus på tennisplanen tillsammans med Ronja. Det känns som att jag har sprungit lika mycket som William idag, sprang omkring med snö upp till låren typ. Måste komma ihåg att klä på mig mer nästa gång, frös så jefla mycket när jag väl kom in och blev inte varm så det slutade med en varm dusch istället.

Har hunnit med att storhandla också, så nu finns det ingredienser till bröd och mat! Ska försöka göra lite matlådor någon dag när jag har tid. Men just nu så känns det som att William och läxor måste prioriteras + migsjälv förstås. Är sjukt imponerad över att det inte har blivit någon stresskollaps ännu. Fast vettefan om konstant huvudvärk verkligen är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0