Onsdag

Bussen till skolan var försenad bigtime och självklart var det ridning första lektionen, men det gick bra iallfall och jag fick rida Bonus. Det var intressant så meeee shall have him the next time aswell. Min ridlektion går över hästkunskapslektionen med 3:orna så jag missade provet där, fick göra det efter lunchen istället och det gick braish.

Försöker verkligen göra lite läxor just nu, men det funkar helt enkelt inte. Koncentrationen drar iväg på direkten så fort blicken nuddar boken. GAAAAAH, och jag har hur mycket som helst som måste göras! Men min plan är att göra bort allting i helgen.

På tal om helgen så är det jour som gäller. Jag ska sitta själv på en skola där jag inte känner en kotte och det inte finns ett skit att göra från fredagmorgon till måndagkväll. Yesbox, bigtime funny. Jag har lite ångest över det för ensamhet är inte min grej. Så planen är alltså att jobba skiten ur mig i stallet och med läxor de stunder man inte behöver vara där. Då hinner man inte tänka helt enkelt.

Ska försöka få tag i ett par gympaskor också, en kvällsjogging när man är helt otränad kan få vem som helst att däcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0