Onsdag

Gick ner till bussen imorse trots världens magvärk som har plågat mig hela veckan. Ringde putter för att få en objektiv syn på saken och drog mig sedan hem igen.

Längtade som fan efter värmekudden, men när jag väl kom hem kom jag ihåg att katterna hade trashat den, så det var bara att sätta sig och sy. Nu håller den ett tag till iallfall : ) Värmekuddar är verkligen the shit! Och min gamla gick ju sönder i sömmarna för att den var så jefla gammal men som tur var så gav Jimmie mig en ny i julklapp <3

Har inte hunnit göra så mycket idag dock, det blev en oplanerad sovstund i några timmar och sen har me und Jimmie kollat film. Det skulle vara bra att få lite läxor gjorda men samtidigt har jag världens huvudvärk så det skulle vara nice att sova också xD

Vi får se om det blir skola imorn iallfall, har massa viktiga lektioner som jag verkligen måste gå på egentligen. Men samtidigt så är det döden att vara där när man mår dåligt och inte har någon möjlighet att ta sig hem. En gång fick jag baotahög feber och var tvungen att ligga på en soffa utanför en jefla toalett i flera timmar tills bussen gick. Det var något av det värsta jag varit med om så nuförtiden så fort jag känner mig lite krasslig stannar jag hemma istället xD Bigtime fail egentligen, får ibland så går det ju över under dagen, men det där avskräckte mig verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0