Note to self

Hittar inget papper så klottar in här lite snabbt istället.

v.8
Måndag - Gör och skicka in instuderingsfrågorna till grovfoder och ögon/öronsjukdomar.
Tisdag - Gör och skicka in hinderuppgiften. + plugga till prov
Onsdag - PROV andning, doping och beteendestörningar. + börja på avelfrågorna.
Torsdag - Gör och skicka in instuderingsuppgifter avel (efter fölning) + lämna in fölboken.
Fredag - Gör klart och skicka in träningsrelateradeskador uppgiften.
Lördag -  Börja på religionsreflektion
Söndag - fortsätt på religionsreflektion

v9.
Måndag - Snacka med Helen, dela upp vitamin&mineral uppgiften.
Tisdag - SKICKA IN RELIGIONSREFLEKTION! Senast 00.00!
Onsdag - ev. PROV sårskador och smittsamma sjukdomar
Torsdag - REDOVISA vitamin och mineraler.
Fredag - PROJEKTARBETE
Lördag - PROJEKTARBETE
Söndag - PROJEKTARBETE

v.10
Måndag-fredag praktik på ridskolan

Det här schemat skulle jag behöva följa till punkt och pricka bara för att hinna med de läxor jag redan har. Vars jag ska klämma in de läxor som kommer i veckan har jag ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0