Måndag

Ja nu jeflar var det länge sedan det hände något på den här bloggen.
Det har hänt massor av skojsiga grejer under veckan och helgen men tyvärr så orkar jag inte dra någonting särskilt, så vi börjar om från idag istället ;D

Morgonen var heeemsk! Jag somnade om när Jimmie klev upp och drömde om att jag också klev upp då och fick på mig kläder, packade väskan och allt sånt. Sen helt plötsligt kommer Jimmie och väcker mig, det var riktigt hårt att inse att det bara var en dröm och att jag var tvungen att göra om allt igen xD

Tog en morgonrök i köket tillsammans med Jimmie och frös till is när termometern visade -21 grader. Letade fram en massa ytterkläder och slutade upp som en michelingubbe med bigtime rosa huvud!

Well, då kommer vi till det mest tragiska. Enda anledningen till att jag lät Jimmie tvinga upp mig imorse var för en rätt viktig redovisning som jag satt och skrev klart igårkväll. DEN ÄR UPPFLYTTAD TILL NÄSTA VECKA! WTF? Och förmodligen så kommer vi inte ens ha den lektionen idag. Ja gud ändå.

Nänu ska jag dra iväg och kolla om skolsköterskan är här. Har äckligt ont framför smalbenen typ, vad fasiken sitter där? Haft så sen i lördags så det kanske är dags att kolla upp det nu.

Kommentarer
Postat av: emma

hihiii "michelingubbe med bigtime rosa huvud" hihihi, sötis!



Aw, benhinnorna..?;/ Passa du får benhinneinflammation, det tar lång tid att repa sig ifrån. Men ta det lugnt och spring inte så mkt^^

2010-02-22 @ 16:30:05
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0