Måndag

Helgen var skojseliskojs!
Vaknade upp på lördagmorgon med armarna täckta av röda och gröna fläckar, texter på båda överarmarna, text på vaden och under ett klädbyte upptäckte jag ett hjärta i nacken och en text som slår fast att jag tillhör Jimmie på ryggen xD Låt inte fulla människor få tag i en penna!

Igår var det ju alla hjärtans dag, vi firade det med ett besök av jehovas vittnen. Haha, nä men på morgonen drog jag ut på långpromenad tillsammans med kvinnan- i -lägenheten -under- som- jag -fortfarande- inte -vet -vad -hon- heter och hennes hund ronja. En stund efter att jag hade kommit in igen plingade på dörren och en äldre snubbe står där utanför och börjar snacka om en tidning. Inte ett ord om att han var från jehovas, det upptäckte jag när han visade en annan tidining och började prata om synd och skilsmässa.

Exakt i den stunden kommer en halvnaken Menos och ställer sig bakom mig, tätt följd av Jimmie som dock var påklädd. Då fick han bråttom iväg xD Mamma garvade så att hon grät när jag berättade om det efteråt och kläckte ur sig: Hahahahaha, han trodde väl att han kommit till syndens näste!

Efter det sov jag bigtime, klev upp kring 7, gick och handlade tsms med Jimmie och kollade stargate i några timmar tills det var dags att lägga sig igen.

Och det är så, mina vänner, som man firar alla hjärtans dag! :D

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHHAHAHHAHAH

2010-02-18 @ 21:12:15
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHHAHAHAHAHHAHA

2010-02-18 @ 21:22:47
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0