Lugg

Det blev luggish, men jag är redan less på den xD
Haha, vet inte riktigt hur jag vill ha den men just nu är den fail.

Haha, det blev en putmun pose där också ;)

Hursomhelst så har jag köpt hårfärg idag också, staying true to tha blondie! Nä men jag vet att om jag färgar brunt eller något annat så kommer jag vara less efter två veckor och sedan börjar helvetet med att få tillbaka det blonda utan att tappa allt hår på kuppen. Så har det alltid varit, och jag trivs helt enkelt bäst som blondin.

Någon som vill komma och färga mitt hår btw? xD

Kommentarer
Postat av: jens

Blond är dessutom en bra färg på folk i norrland som är oftast rätt bleka i hyn =)

2010-02-09 @ 19:00:14
Postat av: emma

Nice:D Lugg är känns alltid lite knepigt när man inte haft det på ett tag, du vänjer dig:D

2010-02-09 @ 23:47:57
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0