Friends

Nackdelen med att flytta mycket är alla vänner man förlorar.
När man var liten var det rätt roligt att få en ny bästa kompis vartannat, vartredje år sådär. Då hade man egentligen inte så mycket att prata om eller avslöja om sig själv, så länge man kunde leka och skoja tillsammans var allting chillebiffen.

Men ju äldre man blir destå svårare är det att släppa in någon i sitt liv på riktigt. Att hitta riktigt bra vänner har aldrig varit något problem för mig, men att släppa in någon på riktigt har jag inte gjort sedan i Råneå med Holia. Jag tycker om att flytta och har egentligen inga problem med att "lämna vänner bakom mig". Missförstå mig rätt nu, dom som betyder håller man självklart kontakten med även efteråt.

Det jag försöker komma fram till är att jag saknar att ha någon som man vet allting om och som vet allting om en själv. Som man litar blint på och verkligen kan berätta allt för, ner till minsta oviktiga småsak. And so on, alla dom där klyschorna.

Missförstå mig rätt igen nu, jag baotagillar alla fina människor här i härnösand och är verkligen glad över att ni släppte in mig i er krets.

Men ibland känner jag mig så jävla ensam.

Kommentarer
Postat av: emma

<3<3<3 We love you.

2010-02-26 @ 00:13:19
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: jens

Om du vill prata nångång om ingenting alls så kan jag vara din "tjej"kompis =)

2010-02-26 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0