Fredag

Jouren kanske inte blir sååå farlig iallafall!
Jag kommer sakna ihjäl mig efter Jimmie men det kommer att bli enklare än vad jag trodde att inte sitta och ruttna på rummet. Har träffat gänget som har jour i helgen och de verkar vara supertrevliga, speciellt tjejerna jag är i stallet med, vi har redan garvat ihjäl oss lite halvt. Tänk att ta in hästar och byta täcken kan vara så underhållande ;D
Ett stort plus är även datorn med gratis internet som finns på rummet! Sängen ser riktigt bekväm ut också, ska bli skönt att få sträcka ut sig några nätter utan att kicka ut Jimmie ur sängen ;p

Såhär positiv kommer jag förmodligen inte att vara om några dagar när nyheten har lagt sig, typ söndagmorgon, så ni kan ju förbereda er på pepptalks tills dess.

Såhär ser schemat för dagarna ut iallfall:
  • 07.00 - Fodra kraftfoder och ensilage
  • 08.00 - Släppa ut förmiddagshästarna och mocka
  • 11.30 - Byte av hästar i hagen + massa täckbyten
  • 15.30 - Insläpp + kraftfoder
  • 17.30 - Ensilage
Typ, sen så blir det ju alltid en massa smågrejer som att sopa, slå på fläktar und shit, kolla skador osvosv. Så det kommer nog att bli fullt upp i helgen, ska försöka hinna med lite läxor också!

Men ni ppl, får ha en riktigt trevlig helg och festa för mig också! :D

Kommentarer
Postat av: emma

Yeeyyyyy:D Det verkar niiize. Ha't så kul!:D Jag ska dock inte festa, men jag kan dansa lite åt dig! kram!

2010-02-05 @ 20:16:45
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0