Update

Nu har jouren startat.
Och som tur är så har stallrutinerna gjorts om så att man slipper springa fram och tillbaka hela tiden. Så nu är det 07.00, 12.00 och 17.00 som gäller.

Fick samma rum som förra gången. Höll på att dampa sönder datorn till en början när det inte gick att logga in, sen efter hundra år hittade jag lösenordslappen under tangentbordet. Lite slekt att man inte kan logga in på sitt eget konto, har ju alla mina läxor där.

Har fixat en till bok från Emil och en från bibblo så det blir läsning på hög nivå i helgen.

 

På tal om tråkiga saker så har William flyttat nu, inte till älvsbyn dock som det var tänkt tidigare. Han fick åka till en familj i kramfors som känner honom sen tidigare. Det känns jätteskönt att veta att han kommer att få det bra där med massa motion och bus men samtidigt så saknar jag honom så jävla mycket. Han var ju min gosboll och den som höll mig sällskap hela tiden när Jimmie är borta. När de for iväg med honom satt jag på trappen och storgrät och då hade det bara gått en minut. Min soetwilliam <3


Kommentarer
Postat av: emma

aaaaw:( Både bra och dåligt.. Hade inte tänkt på vad som skulle hända med honom:O

2010-04-16 @ 18:14:48
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0