Söndag

Nu är min dator färdig att flyga ur boet.
Jimmie har precis formaterat om den så att den nya ägaren får grejja på bäst den vill med inställningar und stuf. Vet dock inte när de kommer för att hämta den, så får försöka hålla mig hemma idag.

Jag har fått låna en av Jimmies mammas laptops tillsvidare, det är en sån här minimodell så ber om ursäkt i förväg för stavfel. Det är baotasvårt att skriva på de här minitangenterna. Men söt är den ^^

Sitter och försöker göra lite läxor på den atm, men som sagt är det ganska besvärligt att skriva med den. Imorgon drar jag iväg till skolan för att crasha några klassråd, skolmästerskapet närmar sig och det är dags att fixa funktionärer. Ska förhoppningsvis få vara med på en ridlektion imorgon också.

På tisdag drar jag iväg till Luleå, förhoppningsvis får jag med mig alla våra kissekatter då också. Tha family har bestämt sig för att prova på Gosen och de andra ska till mormor. Hon blev btw baotaglad över attde kommer tidigare och skickade ett mail igår och berättade om sakerna hon inhandlat till kissemissarna. Dom kommer att få det jättebra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0