Problemo

Nu har jag skrivit en del av projektrapporten, kan inte skriva klart den innan alltihop är genomfört så det var ju jefligt tur för mig som totalt hade glömt bort den.
Tänkte dra mig till sängen och skumma igenom foderboken men jag måste nästan vänta på att Jimmie ska komma hem. Det kommer kanske en snubbe och köper min dator imorgon så den måste tömmas och min älsko skulle hjälpa mig med det senare när han kommer hem. Nu har jag iallfall skickat över allting som ska vara kvar till min mail och alla viktiga bilder finns redan på bilddagboken.

Imorgon så är det dags för skola igen.
Vi har "fejk hästskötarexamen", på onsdag är den riktiga så lärarna har fixat så att vi får göra liknande prov och uppgifter imorgon för att träna. Jag har ju som sagt i princip redan gett upp det där, men det är ändå skoj för man får ju lära sig en massa + att det blir ridning 2 gånger den här veckan på 4 hästar totalt :D I mitten av lektionen byter man häst med någon för att visa att man kan rida olika sorter.

Jag är nöjd ändå, har tappsko-kompetens och bra omdömen från praktiken så förhoppningsvis kan jag få ett jobb ändå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0