Keep on walking

Imorse vaknade jag halv 6 av att Gosen stångade mig i ansiktet.
Kunde inte somna om efter det så som den mamma/pappagris jag är traskade jag till nedervåningen, väckte dom och la mig i mitten av deras säng istället. Där blev det en massa prat tills golvsliparsnubben kom. Vi håller på att renovera golvet i köket, så han har slipat en massa hela dagen.

Vid 1 så drog vi iväg in till stan för att shoppa loss litegranna. Lillkusin ville också följa med, så vi for förbi mormor och hämtade upp henne och bestämde att vi skulle återkomma senare för att äta palt :D Sedan blev det en jefla massa shoppande. Var trött som en jag vet inte vad när vi väl tog oss tillbaka till mormor. Blev på lite depphumör där när jag var tvungen att säga hejdå till kissemissarna.

Katterna verkar ha det bra där iallfall. Alfons busar på och gosar som vanligt, och Kira var faktiskt riktigt social för en gångs skull. Mormor har köpt en liten kattbädd som Kira har gjort till sitt lilla krypin.
Gosen tycker att Zibbe är lite jobbig, så hon har bosatt sig under lillebrors säng för tillfället. Men hon kommer fram lite då och då. Hon sov med mig som vanligt inatt, dock så fick jag dra fram henne ur påslakanet som hon hade krypit in i.

Nu ska jag dra upp och leta gamla fotoalbum.

Kommentarer
Postat av: Emma

Palt!!!!

2010-04-28 @ 23:06:07
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0