Helgen

Det har varit riktigt myspys i helgen.
I fredags firade me und Jimmie att vi hade varit tillsammans i ett år, så vi bestämde oss för att stanna hemma och bara vara med varandra. När jag kom hem från praktiken så drog vi ner till hemköp för att handla chips und dipp, som vi dock aldrig hann ta fram.
Det blev lax med pasta till middag och efter det var vi båda proppmätta och i matkoma så vi låg i soffan och tittade på film resten av kvällen. Myspys <3

På lördag var jag trötter, så Jimmie försökte väcka mig genom att dra upp persiennerna och släppa in solen. Det funkade men inte riktigt på det sättet han hade tänkt sig. Jag är ju så jefla mörkrädd så jag är van vid att sova med taklampan tänd om det inte finns någon nattlampa, så lite solljus var ingen match för mig. Men däremot så var det jättemysigt att ligga i sängen och sola, så det slutade med att vi öppnade fönstret litegrann och låg i sängen och solade. Det blev en massa prat, skratt och mys också, lätt värt att vakna upp för : )

Kvällsaktiviteten var party i en lokal som Jens fixat. Det var en del trevliga människor där, men jag föredrar att vara hemma hos någon istället. Resultat av kvällen var iallfall bakfyllan of doom i morse, förmodligen för att kvällen började med sprit men avslutades med vin som en tjej därborta bjöd på. Inte bra att blanda i min kropp iallfall!

Lyckades ta mig upp kring 11, gick ut med William och åt pommes. Vet inte hur det är för er andra men jag måste äta någonting för att orka leva ett tag till och vänta ut bakisheten. Det tog nästan en timme att få i mig den där pommestallriken, men det var lätt värt det!
Efteråt kröp jag ner i sängen igen med en bok, fortfarande bakis of doom, så Jimmie var baotasöt och kom in med en vitamin/treo/socker-blandning åt mig. Efter den så rullade det på rätt bra, dock så fastnade jag i sängen och har inte tagit mig upp förens nu när jag kom på att projektrapporten skall in imorgon.

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: jens

De blir aldrig mer lokal iaf :/

De sög, var alldeles för stort och så bråk på de :(

2010-04-12 @ 07:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0