B-boy

Igår fyllde min Immiedean hela 20 år!
Jag gjorde allt för att inte väcka honom kl 7 och langa fram alla presenter, istället drog jag iväg till veterinären med Triss för rabiesspruta, fixade ett pass åt henne och göra en allmän hälsokontroll. Allt sånt där som behövs för att få ta med henne när vi flyttar.

Bokade en ny tid för hälsokontroll också, tydligen så måste tha dogs hälsobesiktas senast 6 dagar innan man drar iväg också. Då får man med sig ett friskhetsintyg som man langar fram lite här och var för att kunna ta sig in i landet med henne.

Vi kom hem igen vid halv 10, men Jimmie låg fortfarande och sov. Jahapp tänkte jag och drog ner på stan istället xD Hittade en legginströja, handlade mat och drog hem. Till en fortfarande sovande Jimmie. Men då tog jag saken i egna händer och väckte honom så att han fick öppna presenter :D Haha, älskar födelsedagar!

Ett tag senare drog jag ner på stan igen för att möta upp Jimmies mamma, vi drog en shoppingsväng och hittade en massa fina kläder. Allting går i sommarstil för vi ska ju kunna ta med allting till tha usa, där det faktiskt är vaaaaarmt :D Därefter började jakten på en smörgåstårta, men icke sa nicke. Ingenstans i stan fanns det en smörgåstårta, inte ens en landgång hittade vi. Ojojoj!

Men det löste sig iallfall, vi gick hem, lämnade grejer, plockade upp Jimmie och drog till en pizzeria för att äta istället : )

På kvällen drog vi iväg till Emil där det chillades på hög nivå. Inget dricke för min del, så jag slog mig ner i soffan och somnade i Jimmies knä istället xD Men det var en myspys kväll helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: emma

jaså fanns det inte på rutiga? Mamma har iallafall köpt därifrån förut!

2010-04-24 @ 15:54:43
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0