Updatex2

Yeah, idag var jag riktigt smart och kirrade mat för hela helgen!
Fixade linssoppa i den största kastrullen som jag hittade och den blev baotagod, tur det för i helgen blir det nog inget matlagande med tanke på vilka fester som är i helgen. Det kommer att bli niiiice ^^
Så nu är det bara att värma på i micron och ääääta tills man spricker.

Me und Jimmie såg precis wolverine filmen, vi såg den ofärdiga versionen när den kom ut men den här var lite bättre, undra varför? Haha, men så mycket skillnad var det ändå inte, effekterna var inte riktigt på topp. Sen mitt i filmen ringer pappa och säger att jag ska köpa alger! Han och mamma satt och kollade på Du är vad du äter och tydligen så var en vegetarian med det här avsnittet. Då fick man reda på att vitamin B12 bara finns i kött och alger, så om man är veggo är det bara att knapra i sig lite alger. Lovade pappa att kolla upp om man kunde köpa det här nånstans men annars så skulle jag köpa kosttillskott istället. B12 är tydligen rätt viktigt och har man brist på det är man ofta trött hela tiden. Och det är precis vad jag är så jag ska nog springa ner på stan imorn och köpa alger eller kosttillskott ^^

På tal om stan så kom jag på att halv 2 ska jag möta Jimmies mamma och lämna post och hämta upp några grejer, ska försöka komma ihåg det. Måste ändå upp baotatidigt och jobba så det är ingen risk att jag försover mig iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0