Updatex2

Aw, jag hade tänkt vara supereffektiv idag och både städa och hinna med att göra läxorna. Tror ni att något av det kan kryssas av från att-göra-listan? Nixpix.

Har varit så äckligt trött idag, både psykiskt och fysiskt, så jag har helt enkelt inte orkat. Det enda jag egentligen har gjort idag är att läsa känns det som, nog för att det har blivit en massa promenader också. Haha, som bevis på min trötthet har vi Jimmies skeptiska kommentar:

Jag: Går omkring som en zombie för att slutligen sjunka ner i soffan och dra världens gäspning
Jimmie: Tittar på klockan och utbrister skeptisk; Seriöst?! Visst vet du om att klockan bara är halv 8?

Det är då man känner sig som världens gamling som kämpar för att hålla sig vaken till nyheterna or something like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0