Update

Bleh, febern rullar fram och tillbaka, ena sekunden dör jag av värme och i nästa sekund håller jag på att frysa ihjäl. Men det går att uthärda iallfall, bara jag slipper huvudvärken så är det lugnt. Det blir nog ingen mer skola i veckan dock, vill inte riskera att inte kunna ta sig hem igen och behöva ligga däckad på en bänk. Inget telefonjobb heller imorgon men om jag har tur så kan jag gå på coopjobbet på fredag.

Angående coopgrejset så har det löst sig där. Fick inte tag i något nytt lösenord men de skulle fixa tidsrapporteringen åt mig och jag mailade mina kontouppgifter så det har fixat sig med lönen också. Nu blir det spännande att se hur mycket jag får, har ingen koll alls på det.

Till helgen ska jag iallfall ha blivit frisk för det verkar som att det kommer bli en asnice helg!

Kommentarer
Postat av: emma

ajaj:/ man ska va på sin vakt nu när det kan va svininfluesna. många kommer drabbas av den. ca 40% av folket sa skolsköterskan när hon kom o pratade med klassen idag. VIktigast är tydligen att man ska tvätta händerna ofta sa hon oxå.

Krya på dig!:*

2009-09-02 @ 22:02:54
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0