Update

yeah, här har jag suttit och skrivit så att fingrarna glödde och när jag skickar in uppgiften 5 minuter innan nästa lektion börjar så har jag glömt att infoga bilagan xD Ojoj, vad virrig man kan vara ibland, nu har jag slutat btw. Eller det är 2:ornas hästkunskap nu men den uppgiften har jag redan gjort klart, sedan är det körning men då skall jag ha möte och sedan var det tänkt att jag skulle vara med på 3:ornas hästkunskap men de skall ha prov så jag börjar inte där förens nästa vecka :)

Imorgon kommer jag hem vid 1 någongång, de har som Grans här att på fredagar slutar man vid 12 för att alla ska kunna ta sig hem. Vi har individuellt val på fredagar så för mig är det körtkorts teori som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0