Update

Min bok kom idag!
Dock inte direkt hem men fick en avi så jag sprang ner på stan och hämtade ut den, passade även på att träffa Jimmies mamma och Triss en sväng för att lämna av posten. Aw, triss är så söööt och idag visade Mia en bild på deras nya kattunge som heter Metallica! Hur coolt är inte det? Den är också ybersöt så nu måste vi få tummen ur någondag och fara och hälsa på ^^

Usch, är verkligen sjukt trött, vill inte alls gå till jobbet. Jag fårstår inte vad som har hänt, det har väl aldrig varit direkt skoj att jobba men har aldrig känt såhär tidigare och suttit och försökt komma på anledningar för att inte behöva gå dit. Det är något med tvånget att sitta på samma ställe i 4 timmar utan att kunna gå ut och röka, eller småprata litegrann då och då eller ta en liten bensträckare.
Något som var så skönt med coopjobbet var att man fick röra på sig, synd att det var så sjukt tidigt och med dåligtppl, annars hade jag lätt valt det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0