Update

Jag sitter och funderar litegrann över min födelsedag, om jag kanske skulle fara hem en sväng till jämtön då. Inte på själva födelsedagen då för det är en måndag, men helgen före eller efteråt. Det skulle vara skoj att träffa tha family och då drar dom förmodligen ihop ett släktkalas också så får jag träffa massa folk. Hum, det tål att tänkas på iallfall.

Det är rätt svårt för mig att bo såhär långt borta från mutter och putter, de har alltid funnits nära till hands och när jag saknade dom så var det bara att slänga sig på en buss eller ringa och tigga skjuts. Måste väl tillägga att den bussresan tog 1 timme, inte 8 som den gör nu. Att vara borta från släkten är också rätt jobbigt, vi har alltid en massa släkthäng och alla är så sjukt härliga! Ja gud ändå...

Hursomhelst så får jag träffa mormor till veckan iallfall. Hon ska hit med sitt jobb så förhoppningsvis hinner vi träffas en sväng också. Mamma ska skicka med hembakt bröd också, hon ringde idag för att kolla så att Jimmie inte är allergisk mot något annat än sesamfrön så att han också kan äta det ^^

Nu blev det massa deppsnack men jag måste tillägga att jag absolut inte ångrar flytten hit, det är förmodligen ett av de bästa besluten som jag har fattat i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0