Update

Sa ju att det skulle bli en bra dag ;D

Strax efter att jag kommit hem från lunchen med Emma så ringde Mao och frågade om jag ville komma ner och chilla på torget. Så drog dit ett tag och det blev lite snack och kollandes i affärer, kom på att det var dags att ta tag i en redig hårfärg så vi spanade efter märket jag ville ha. Självklart så har alla affärer tagit bort det märket så fick ta en annan färg men det blev nästan bättre faktiskt ^^

Tack Maois för hårfärgningshjälpen!
www.garnstudio.com

Efter allt färgande var klart så drog me und Jimmie på ICA för att handla klorin xD Haha, det blev även lite mjölk och popcorn. Det var en mysig promenix, vi hann prata igenom massa framtidsplaner och allting verkar verkligen ordna sig ^^

Fick även ett akut-längtar-efter-dig samtal från mamma idag, aw <3 Hon berättade att mormor ska till härnösand nästa vecka med jobbet så jag ska försöka hinna träffa henne då! Måste fundera på om det är några grejer som jag behöver från jämtön så att hon kan ta med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0