Tisdag

Herregudändå!
Det var en plåga att stiga upp i morse, hade glömt bort vilken jefla träningsvärk man får av ridningen. Och satan i gatan när jag försökte ta cykeln till jobbet, det gick helt enkelt inte att sitta ner! Måste börja träna så man slipper ha så här sjukt mycket värk.

Men annars har det varit en mysig dag, me und Jimmie har legat i soffan och kollat på Vänner och chillat. Jag har traskat omkring i oversize thsirt hela dagen på grund av den extrema värmen här inne, misstänker starkt att Jimmie har feber eftersom att alla fönsterna är stängda och kupevärmaren är på. Fick dock klä på mig för att se hyfsat respektabel ut på jobbet xD

Drog förbi lidl och köpte vit choklad för att ha någonting att mumsa på mellan alla tlfnsamtal. Det var en helt okej jobbdag faktiskt, fick en biobiljett också och lite godis ^^

Dagens enda dåliga grej är att mitt kort inte funkar, provade på olika auotmater och i affären men ickesanicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0