Tisdag

Mmm, ljuvliga sovmorgon!
Vaknade till en snabbis när Jimmie kom och sa hejdå för att gå till skolan men sen så somnade jag om och vaknade inte förens han var hemma igen och kom in och väckte mig. Haha, fick en smärre chock när jag såg min spegelbild, håret all over the place och det såg ut som att jag inte hade sovit ordentligt på 5 år xD Menmen, drog på mig kläder och en mössa och följde med Jimmie till matsalen för lite lunch.

Det är rätt ovanligt att me und Jimmie sitter tillsammans vid ett bord och äter, oftast så sitter vi i soffan och kollar på film samtidigt så när vi för en gångs skull har chansen till lite vanlig konversation så är det klart att båda är trötta som zombies och bara sitter och stirrar rätt ner i maten och försöker kalkylera hur stor risk det är att hamna med ansiktet rätt ner i fisksåsen om man kanske skulle råkas vila ögonen ett tag.

Men vi klarade det utan sådana missöden och drog hem och slängde oss i sängen istället, men där piggnade vi till och låg och pratade istället, helt sickt. Vi möblerade tillochmed om! Haha, så nu står sängen med långsidan mot fönstret istället, det kommer bli nice i vinter att få ligga mot elementet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0