Städ-update!

Wiho, jag har faktiskt städat nu, precis som jag skrev tidigare! Haha, annars brukar det oftast bli att det skrivs men inte utförs, men idag så jeflar.

Jag har storstädat köket, hallen och vardagsrummet. Dvs, diska, sortera litegrann i skåpen, dammsugit, skurat med såpa och skurat med klorin, burit upp tvn till vinden, fixat kattlådan (!), torkat alla borden osvosv. Haha, så jävla härligt att äntligen ha tagit itu med kattlådan, hittade en spade till den också när jag rensade i städskåpet så nu blir det att sköta den på riktigt!

Nu är det bara kvar badrummet och sovrummet + torka ur kålskåpet. Men det får bli en annan dag för klockan 6 skall vi på middag hos Menos och jag måste hinna duscha och grejsa litegrann också : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0