Onsdag

Herregudändå! Det är farligt att möblera om. Alla vet ju hur förvirrad man kan vara när man vaknar alldeles för tidigt och ändå kliver upp, så jag kliver upp alldeles för tidigt och står och tokstirrar på soffan som nu står i sovrummet. - WTF? Hur fasiken kom den dit? Hur i hela friden har katterna lyckats med det här?, är de första logiska tankarna som dyker upp.

Orkar inte bry mig och traskar ut till vardagsrummet där nästa chock kommer. WTF? Vi har blivit rånade!, är dagens andra logiska tankar. Det hela löste sig efter att jag satte mig i soffan och blundade ett tag tills jag kom på att vi hade möblerat om dagen innan.

Resten av dagen har inte varit fullt så förvirrande förutom att jag får reda på att vi ska ha prov på hästkunskapen. Vilket är något som ingen har råkat avslöja för mig, hursomhelst så sköt de upp provet till imorgon istället så ikväll blir det plugg på hög nivå för min del.

Jag hade alltså bara en lektion idag och slutade 10. Efter att ha fördrivit tid på bibblo och lunch så är det bara 4 timmar kvar tills bussen går.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Nä, då är jag i Stockholm :o ska fara med familjen plus lite släkt och se Buddy Holly-musikalen :) men fan, det var synd :/ har ni satt ett datum för giftermålet ännu? :)

2009-09-30 @ 20:32:47
URL: http://keeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0