Onsdag

Gosh, det är så mycket att hålla reda på just nu, känner mig helt bortkollrad.
Till imorgon skall jag iallfall göra instuderingsfrågorna till 2ornas hästkunskap + en uppgift om beteendestörningar (uppgift som jag fick idag) till 3ornas hästkunskap + fixa ihop min grupps material till ett kompendium till 2ornas hästkunskap. Som om det inte är nog ska jag traska ner till first hotel kring 24.00 today och möta mormor som ska langa över lite bröd från mutter och putter.

Bör jag nämna att jag är äckligt trött och hostar som en galning?

Imorgon är det en sjukt jobbig dag i skolan också, först stallskötsel med 3orna, sedan hästkunskap med 2orna, sedan körning om jag hinner, ska iväg på ett möte om schemat kl 13.00, sedan hästkunskap med 3orna, yesbox!
Ska egentligen jobba också men tänker sjukanmäla mig, pallar inte tlfn med den här jefla hostan.

Hum, har jag glömt något negativt? ......Yes, jag såg ut som ett psyko på skolfotot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0